петок, 26 март 2010

Нани во Јунајтед до 2014:

The image “http://4.bp.blogspot.com/_MilWaifJbTA/SrjT7FGVpwI/AAAAAAAADr0/AmBaiQIFgmA/s400/17+Luis+Nani.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Манчестер Јунајтед со задоволство може да објави дека клубот потпиша нов четиригодишен договор со Луис Нани кој го обврзува да остане во Јунајтед до Јуни 2014.

"Нани е неверојатен талент и постајано напредува на секој натпревар откако притигна во клубот."- Сер Алекс Фергусон

"Ние сме пресреќни што тој го потпиша новиот договор и јас сум сигурен дека тој ќе биде долго во Манчестер Јунајтед."

Нани кој потпиша за Манчестер во Јули 2007 од Спортинг Лисабон изјави: "Јас сум пресреќен што потпишан нов договор. За мене беше сон да се игра за Манчестер Јунајтед."

"Многу ми помогнаа од управата на клубот и играм помеѓу најдобрите фудбалери во светот."

"Сакам да освојам што повеќе трофеи со клубот."

0 коментари: