сабота, 30 јануари 2010

Нани: Фергусон беше клучот за враќање на мојата форма:


Нани му се заблагодарува на Фергусон за подршката која му помогна да си ја врати својат форма.

Неверојатен пресврт Нани во последните натпревари се најде во првиот тим на Јунајтед.

Нани беше поврзуван со заминување во јануарскиот транфер период но тој останува во клубот после одличните прикажани игри.

"Натпревар по натпревар менаџерот покажаува се поголема доверба во мене која многу ми помага." - изјави Нани за The Sun

"Јунајтед не е најлесното место за да се врати ш после повреда и да бидеш повторно во првиот тим бидејќи има голем состав со многу добри играчи."

"Повредите наштетија на моите перфоманси и не беше најлесно."

"Но Сер Алекс Фергусон беше искрен кон мене. Зборувавме и ми кажа што очекува од мене."

"Се сменив и Фергусон ми влева голема самодоверба за да продолжам да напредувам."

Нани вели дека луѓето што очекуваат тој да биде новиот Кристијано Роналдо не се реални.

"Како што реков претходно, јас сум Нани не сум Кристијано Роналдо. Не сакам да ме споредувате со некој друг."

"мојата иднина лежи во Манчестер Јунајтед. Многу медиуми ме поврзуваа со други клубови но остаувам во Јунајтед да совојам повеќе трофеи."

"Знам што очекува тренерот од мене и секогаш се трудам да го постигнам тоа."

Извор!

0 коментари: