четврток, 18 февруари 2010

Видиќ: Сакам да останам во Манчестер Јунајтед:


Немања Видиќ инсистира дека тој ќе го одслужи својот договор во Манчестер Јунајтед до 2012 година.

Српскиот интернационалец кој постана ѕвезда во тимот на Сер Алекс Фергусон последните сезони игра фантастично но шпекулациите околу негов транфер се се поголеми.

Тој беше поврзуван со заминување поради наводната караница со Сер Алекс Фергусон кој ја имал во Јануари.

Агентот на Видиќ рпед неколку дена изјави дека Немања е среќен во Јунајтед и тој нема да си замине.

"Ќе повторам 100 пати ако треба: Мојот договор е до летото 2012 година и сакам да останам до последниот ден." - изјави Видиќ за српските весници

"Ова е вистината се друго се само безвредни шпекулации."

Видиќ знае дека е под лупата на многу европски клубови како Реал Мадрид, Барселона и Милан но тој вели дека немало никаков контакт со нив.

"Не, не , не јас ја стекнав мојата најдобра форма тука и имам голем респект кон клубот."

"Никој ме нема контактирано и со никого не сум контактирал."

Видиќ пропушти голем број на натпревари поради повреди и сега сака што побрзо да се врати на теренот.

"Прво имав повреда на задната ложа а потоа почнав да тренирам но болката се поврати."

"Јас сум подготвен сега и се надевам дека ќе се вратам што побрзо на теренот."

0 коментари: