петок, 24 септември 2010

Фергусон изненаден од Харгривс:

http://totalfootballmadness.com/wp-content/uploads/2010/08/Owen-Hargreaves.jpg
Овен се врати на тренинг и тоа му донесува слатки главоболки на Сер Алекс...




Фергусон изјави за MUTV ексклузивно ова утро :"Овен Харгривс се врати на тренинг, тој вчера тренираше со првиот тим. Изгледаше многу добро. Јас бев изненаден од начинот на кој изгледаше."

"Ова е бонус за нас. Се врати на време после долго отсуство и ќе треба да го пратиме во следните неколку недели. Но добро е што се врати."

"Поради тоа што беше толку долго во аут ќе мораме да видиме во каква состојба е. Тоа е првото нешто што ми паѓа на памет. После вчерашниот тренинг и виденото од Харгривс сигурен сум дека доколку продолжи вака ќе ми создава главоболки во врска со тимот."

Мајкл Керик исто така се вратил на тренинг после повредата што ја имаше.


0 коментари: