недела, 9 август 2009

Барселона го посакува Нани:

Барселона се интересира за средниот играч на Манчестер Јунајтед, Луис Нани.Image
Англиските медиуми пренесуваат дека после освојувањето на Лигата на Шампионите, од Барса прашале за колку би го ослободиле Нани, но од Јунајтед не сакале да разговараат за тема.

оа ме прави вистински среќен знаејќи дека овој клуб сака да ме доведе, тоа ми влева доверба." - вели Нани.

"Тоа е фантастично да се знае, за клуб како Барса дека се интересира за тебе. Тие размислуваат за мојата иднина. Слушнав нешто за интерето на Барселона."

"Добро е за играчите е кога знаат дека најдобрите клубови те посакуваат во своите редови. Но во моите мисли е само Манчестер. Никогаш не сум размислувал да го напуштам. Тука сум само две години и сакам да направам нешто за овој клуб, да бидам дел од неговата историја."
- заврши Нани.

0 коментари: